Upptäcktspromenaderna

Det tar sig. Jag börjar få en uppfattning om Köpings centrala delar och hur jag kommer från A till B. Kom precis fram till att det är sjunde gången (!) som jag flyttar till ett nytt ställe så det här med att upptäcka en ny stad är inget nytt fenomen, men väl ett trevligt sådant. Mitt mål är att ha ganska bra koll när min anställning börjar i mitten av april. Om jag fortsätter med upptäcktspromenaderna är detta definitivt möjligt. Dessa promenader fyller även andra syften, såsom att kolla upp stadens utbud av gym. Nu vill jag påstå att jag hittar till det som är viktigt, och kommer att vara det framledes, i min vardag. Som grädde på moset förefaller Köping visa sig från sin bästa sida en dag som denna. Bildbevis finnes nedan.
 
 
 
(BILDERNA: Köping, Sverige)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0