Den bästa av promenader

 
(BILDEN: Köping, Sverige)
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

hej kära jenny! började tänka på dig i gårkväll och var tvungen och kolla om din blogg fanns kvar och det gjorde den, kul att läsa och se vad du gör, du är dig lik ser jag nyfiken på världen :) Om du är i Luleå något hör gärna av dig vore så kul att fika eller något! Kram/Karin Kurre mitt nr 0725540690

2013-07-22 @ 20:56:28
Postat av: Jennsen

Nej men HEJ Kurre! :D Hehe, ja, jag håller ställningarna i min värld! Vad roligt att du skrev till mig, hoppas att allt är bra på ditt håll! Kommer absolut att höra av mig om jag har vägarna förbi. Kram tillbaka!

2013-07-25 @ 17:40:06
URL: http://jennsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0