FRANKRIKE: En annorlunda resa

Jag sitter på ett trappsteg, vid foten av den trappa som leder upp till tredje våningen. På så vis befinner jag mig inom WiFi-området men behöver bara flytta på mig när hotellbesökare som bor på tredje våningen vill gå förbi. Jag tittar upp i taket och ser att himlen är så där fint blå som den blir ibland. Jag tänker att det här är en annorlunda resa, annorlunda jämfört med de jag gjort tidigare. Jag kommer på mig själv med att skanna av områden som om jag behöver minnas namnen på gatorna, var den ena gatan slutar och den andra tar vid. Jag hittar snabbt rutinerna och finner en slags hemmakänsla. Kanske är det för att jag aldrig tidigare åkt till ett annat land och rest för att resa under en kort period. Hur som helst så tycker jag om det. Mycket. 
 
 
(BILDEN: Montpellier, Frankrike)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0