FRANKRIKE: A bientot, Montpellier!

Så, Montpellier, it all comes down to this... Nejdå - vi ses ju om bara några dagar igen - men det är dags att tänka på refrängen för denna gång. Imorgon förmiddag tackar jag för mig och sätter mig på tåget mot MARSEILLE! Jag ser verkligen fram emot att komma dit. Innan dess: en sista natt på hotellet (se bilden nedan). Jag är nöjd med valet av hotell - jag hade gjort en rättvis bedömning av det geografiska läget (Google Maps is my friend) och detta tvåstjärniga alternativ motsvarade mina förväntningar vad gäller standarden (snäppet över den du får på ett vandrarhem men ingen lyx). Det är definitivt ett alternativ även för framtiden. 
 
 
(BILDEN: Montpellier, Frankrike)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0