ENGLAND: Trötthet, hunger och Elins födelsedag

Hej från de konstant trötta och hungriga praktikanterna. Vi lever pensionärsliv för närvarande. Det låter förmodligen mindre trevligt än vad det är, mig går det i alla fall ingen nöd på. Jag är ju allmänt pensionär:ig av mig. Elin verkar det inte heller gå någon nöd på. Mellan hennes snacksintag och gåochläggasigtidigt-kvällar, det vill säga. För att liva upp vardagen ägnar vi oss åt saker som att utforska staden bit för bit (se bildbevis längre ner i inlägget), planera in roliga event såsom The Lion King i musikalformat (äntligen kommer jag se den!) och äta goda middagar. Som igår, då avnjöt vi en (god!) trerättersmiddag på Bella Italia innan vi ... Äventyr:ade runt... Kan man säga. Hmpf. Födelsedagskvällen till ära. What happens in Bristol stays in Bristol tänkte jag och drog en suck av lättnad när vi svängde in på good ol´ Church Hill. 
 
 
 
(BILDERNA: Bristol, England)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0