ENGLAND: Home of Jennsen

Så där ja. Första natten i mitt nya hem har avlöpt bekymmersfritt. Jag sov gott efter den pärs som gårdagen innebar. Att handla massor med mat och allt som behövs till en säng (madrasskydd, täcke, kuddar, sängkläder, överkast...) samtidigt och bära hem det ensam var inte den bästa idén jag någonsin haft. Nåväl, jag och de flesta av sakerna kom hem oskadda. Endast de två kuddarna fick stryka med, de insisterade nämligen på att flyga iväg (!) och landa mitt på gatan bland alla bilar med fartdårar inuti. Hrm. Som tur var skänkte mina nya roomies mig två nya kuddar. De bjöd också på en öl och Paralympics-tittande innan sänggång. Det här verkar lovande indeed! FYI: Bilderna nedan är tagna i grannskapet.
 
 
 
(BILDERNA: Bristol, Storbritannien)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0