ENGLAND: Helgen med stort H

Äntligen är den här, den efterlängtade tvådagarshelgen. Den kommer innehålla allt det som jag haft cravings för på sistone; sovmorgon, en lång och varm dusch, vila, bokläsning och, sist men inte minst, ska jag hitta på något. När tiden och energin finns för att hitta på något. Därför kommer denna lördagkväll att spenderas i Cabot Circus. Jungle Rumble Adventure Golf (minigolf) och asiatisk mat på Tampopo står på agendan. I sällskap av Elin, rumskompisarna och vänner till de sistnämnda. Jag har på känn att min lördag kommer att bli fulländad. Morgondagen kommer jag eventuellt att tillbringa i Bath. Om jag inte helt enkelt bestämmer mig för att förlänga dagens härligheter och vila. Kanske. 
 
 
 
(BILDEN: Bristol, England)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0