"Extragrejer" och kontoret

  • Genomgå samma "training" som Refugee Action's volontärer V
  • Studiebesök på the Asylum Support Tribunal i Newport, Wales V
  • Studiebesök hos the Asylum Team på socialtjänsten V
  • Fungera som "Appropriate Adult" under en Age Assessment på socialtjänsten V
  • Få min första klient inom Women's Advice Project och därmed bli en del av detta projekt V
  • Studiebesök hos Refugee Women of Bristol
  • Studiebesök hos Refugee Action's kollega som har sin bas i Cardiff, Wales
  • Studiebesök på the British Red Cross
 
Den åttonde praktikveckan (av totalt 20 sådana) är snart över och trots att det kan vara svårt att se as you go, inser jag att jag gjort mycket hittills. Ovan nämnda saker är bara extragrejer som får sällskapa det jag oftast gör under tiden på kontoret. Planerade och till viss del genomförda extragrejer, det vill säga. På tal om kontoret är min tanke att gruppen av bilder nedan ska ge den intresserade en glimt av hur det ser ut (klicka på varje liten bild för att se en större version av denna).
 

1.  2.   3. 
 
4.  5.  6. 
 
1. I korridoren utanför den dörr som leder till det kontorsrum som jag, och tre andra, hänger i under dagarna. 2. Korridoren i sin helhet. 3. Den skrivbordsö som jag är placerad vid. 4. "Väntrummet", alltså inte ett avskilt rum utan snarare en grupp möbler som är placerad i kontorsrummet. 5. Ett av samtalsrummen. 6. Väggdekoration.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0