"Welcome to the city of bridges, balloons, boats, Brunel and Banksy."

Praktikplatsen har bekräftat att de vill ta emot oss så nu är pappersprocessen igång. Medan vi inväntar namnunderskrifter fantiserar jag om att leka turist i Bristol. Queen Square, Pero´s Bridge, Cheddar Gorge och Cox´s Cave, Cabot Tower, Nics Market... Count me in! Det kommer verkligen inte att råda brist på saker att göra i Bristol. För övrigt slår det mig gång på gång att jag har fått en praktikplats nästan osannolikt fort. Här hade jag förberett mig på slit, frustration och stress... Och så blir det i själva verket så att jag kan köpa flygbiljetter inom någon vecka. Tja. I think I can live with that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0