Resestatus: I planeringsstadiet

Min tanke med den här bloggen är att servera en reseblogg med vissa andra inslag. Tillbakablickar på upplevelser som jag har i bagaget, bilder från överallt och ingenstans på omgivning och miljö som passerar mina sinnen, mer och mindre upprörda tankar kring samhället och olika företeelser, samt vissa vardagstips på guldkorn i mat-, nöjes- och kulturväg. Den viktigaste delen är dock resandet. Vandringslusten. Av den anledningen blir bloggen inte särskilt intressant och innehållsrik så här års. En långresa är i alla fall inplanerad och jag tvivlar inte på att den kommer att bli minst lika speciell som de andra långresorna jag har i bagaget. Nu vankas... England. Sydvästra delen av landet. Bristol. Fem månaders studiepraktik och liv i ett annat land. I can hardly wait! Det här blir första gången som jag reser tillsammans med någon och första gången som resan är en del min utbildning. Jag ser verkligen fram emot den utmaning som livet i England kommer att innebära. När jag finner intressanta grejer som det här så längtar jag, om möjligt, ännu mer. Aaah.

 
Trackback
RSS 2.0