And we´re standing side by side, as your shadow crosses mine ...

Att resa är inte bara frihet, det är inte bara att leva. Det är min kärlek. Jag älskar flygplatser, gator som tyngs ner av allt liv, vidder som sträcker sig så långt ögat kan nå. Anonymiteten, upptäckerna, adrenalinkickarna. Jag behöver den känsla som bara resor kan ge, kan inte leva utan den. Inte nu. Trots tidigare beslut börjar nya planer sakta ta form... Tänk om jag ska låta år 2012 gå i resans tecken? Med inte bara en utan två längre resor? Den här gången är det, mer eller mindre otippat, Frankrike och Québec i Kanada som lockar. Kanske, kanske... Kanske. Låt oss se vad nästa år för med sig.


MUSIK: We found love - Rihanna feat. Calvin Harris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0