Utan mig hade det inte blivit gjort

Jag tror... Att för att så småningom kunna finna lyckan måste man hitta styrkan i sig själv först. Ensam är stark, och styrkan kommer ur ensamheten. Jag måste börja inom mig själv, hos mig själv, omkring mig själv. Jag måste se mig själv, för ingen annan kommer att göra det åt mig. Jag måste bygga upp en styrka som jag sedan kan ha med mig. Relationer varar inte för evigt, jag kan bara tacka mig själv för mina bedrifter. Utan mig hade det inte blivit gjort. Det är bara jag som kan sätta upp hinder på vägen, och det är bara jag som kan riva ner dem. Se möjligheterna och inte svårigheterna. Jag är min egen chef som styr över mitt eget liv. Mina upplevelser, mina minnen. Jag, och bara jag, bestämmer vem och vad jag ska spendera min tid med. Jag, och bara jag, bestämmer huruvida jag ska vara olycklig eller lycklig.




(BILDEN: Överkalix, Sverige)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Kunde inte sagt det bättre själv! Bra där! <3

2011-11-23 @ 22:09:49
URL: http://darlingen.blogg.se/
Postat av: Jennsen

Tack honey!!

2011-11-23 @ 22:53:11
URL: http://jennsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0