Minirecension: Aldrig mera äcklig

Mysig och odramatisk, precis så upplevde jag Aldrig mera äcklig av Constance Briscoe. Perfekt läsning i tider av mycket att stå i. Jag skulle säga att för att få ut något av denna bok är det bra om du läst föregångaren Äcklig innan. Inte för att du inte kommer att kunna läsa mellan raderna och räkna ut vad som hänt tidigare, men för att denna senare berättelse förmodligen lätt kan kännas händelselös och rentav tråkig. Det händer inte alltför mycket i Aldrig mera äcklig, men jag tycker om den ändå. Eftersom att jag har med mig bilden av den barndom som Constance genomlevt, fick jag verkligen ut något av att läsa fortsättningen på hennes historia. Boken är lättläst och har en trevlig ton. Läs den under myskvällen i soffan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0